Tre månadre med älskk! :D <3

Helluu på er bloggisar! :)

idag så har jag och Andreas firat tre månader tsm! :D <3
Härligt! Fattar bara inte att de gått Tre månader redan!?
Vart har dom månaderna tagigt vägen liksom? :o
Haha, helt sjukt iallafall! :) men sjukt mysigt!
Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!
Vi tog lite nya bilder nu för någon timme sen!


Älskar dig älskling!
Du är den underbaraste som finns!
Du är så gullig mot mig, som du skrev i ett mess innan vi blev tsm!
Jag kommer Alltid att vara gullig mot dig!
Och de är du! Tack för att du finns och att vi hittade varandra! <33

Yes så är de! :D
Men vad har du gjort i helgen då? :)
Skriv gärna, vill veta! Kan vara kul att veta vad alla andra gör!
Och den här veckan ser inte speciell alls ut!
Inget utöver de vanliga som händer..
Bara att jag får träffa min klass igen! :DD
Men jag ska inte tillbaka till Fältgatan mer! :( tråkigt bara..
Men så är livet! Life´s a bitch! :p True true!

Nu ska jag titta vidare på Pan Am! :)
Så jag bloggar mera i morrn!
Får se när de blir av bara!
Ha en trevlig kväll och sov sött!

Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0