stopp, stopp, stanna, stopp!!!

Hellu! :)

De va nån dag sedan!
Allt blev konstigt igår alltså!
Jag skulle ju va med min älskling och jag kunde inte ta mig hem! 
Och så skulle jag inte ha praktik idag men jag o Torun va sjuka i måndags så
vi gick dit idag med! och då blev allt konstigt!
Så jag sov hos mommo i stan nu i nättras, och så va jag
med min älskling oxå! :) Så jag kunde inte blogga igår när
jag kom hem! :p  men de gör inget! bloggar nu istället! :)
Men igår först när jag slutat så gick jag på stan med mamma! :)
Jag köpte de här:


Mössa - Åhléns 149:- Jeans - Bik Bok 199:-

Jeansen hade kostat 499:- men dom va inte på rea utan dom var
bara nedsatta liksom till de priset! :) Så de va bra!
Har tittat på dom Jeansen ett bra tag nu! Och mössan är
inte den som alla har som är från Lindex! :p haha.
Men ville ha en sån mössa med en fluffs på! :D
Så de blev den istället!
Men efter stan åkte jag o mamma hem te mommo!
Och mommo skulle te doktorn, så mamma åkte hem
och jag va kvar med Prisse och fixade lite! :)
Tog lite bilder på han o mig igår!

 

Sen så kom andreas hem till min mommo, så gick vi ut med Prisse
en sväng, lämnade honom igen och gick hem till Andreas! :)
Så åt vi mat på en gång typ, sen så myste vi resten av kvällen!
Men andreas var så snäll och gullig mot sin bror, för Elias va ute
och spelade bandy själv, och Andreas tittade ut genom fönstret
och tyckte synd om han att han spelade själv, så han gick ut
en stund och spelade med Elias! :) så gullig min älskling är!! <3
Men sen så somnade vi en stund, båda va trötta!
och runt halv elva följde han mig hem till mommo igen! :)
Så gulligt av min älskade! :)
Vi firar Tres månader tsm på Söndag! :D <3
Och i morrn ska vi på Bio!

Yes, har inte så mycket mera att skriva nu tror jag! :)
Men jag bloggar mera i morrn, får se hur dags! :)



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0