School, it sucks!

Hejjsan! :)

Idag har jag varit med Iza i skolan..
De va kul :) konstiga lärare, massa fjortisar ocg mobbare..
Blir lite irriterad ibland bara :P haha..
Aja så är de, kan ju inte säga så mycket annat om den skolan!
Den är ju som den är, går ju inte att göra något åt!
Yesbox! :)
Sen så var jag med min älskling! :)
Vi har inte gjort så mycket bara myst lite och sett på tv o så :)
Inte så mycket, bara varit och pratat och så!
Men de är ju mys de med, älskar att prata o mysa!! :) <3

Men nu vill jag prata lite om en vän som betyder mycket för mig!
Du är en underbar tjej.
Du är stark och du kämpar på varje dag.
Du är duktig och du är envis!
De är bra gumman, att du är de!
Vill att allt ska gå bra nu när du är iväg.
Och de kommer gå bra!
Bara allt blir bra, så fixar vi resten!
Tillsammans är vi starka gumman!
Ingen eller inget kan stoppa oss! Och de menar jag!
Kom ihåg att jag finns här för dig!
Älskar dig gumman, från djupet av mitt hjärta! <33

Den här låten vill jag tillägna dig gumman, för att du kämpar!!

http://www.youtube.com/watch?v=jIzEEhZkthY

De är Sunrise Avenue: Hollywood Hills

Bye bye Hollywood Hills I´m gonna, miss you where ever I go I´m gonna,
come back to walk these streets again, bye bye Hollywood Hills forever! <3

Så är de, min lilla söta sötnos! <3
Men nu så ska jag dra, de ramlar in mess på mobilen, den lyser hela tiden :p
haha, så ska logga ut o gå upp o lägga mig o kolla vad folk vill! :)
Men jag bloggar mera i morrn när jag kommer hem!
Eller i morrnbitti om jag hinner ! :D




Poss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0