Rolig kväll! ;D

men hellusan på dig! :)

vad hända i helgen då? :)

Jag var ju med Andreas o hans kompis igår! :)
Vi hade as kul! ;) hahah..
Vi snackade mycket och så, sen gick jag o Andreas hem och
så åt vi mat och drog tillbaka, och så gick vi till Ica Maxi :) Och köpte
cola och lite så :) de var ju lite kallt men de var skönt efter en stund! :)
Så de gick bra, så gick vi hem till andreas kompis igen och snackade mer!
Haha och jag hatar att andreas säger Victoria o inte vickan..
Men de är värre för Andreas kompis kallar mig för Brud´n! x) haha..
Men vi hade as roligt iallafall! :)
Och sen så åkte vi hem hit.. och de va lite jobbigt..
Ska inte skriva om de här men aa.


Tänker på dig, hoppas du har de bra nu!
Du kommer vara saknad nu, alla tankar till din familj!
Rallyvärlden har förlorat en stor talang!
R.I.P <3

Tog bilden idag! :) alldeles nyss faktiskt!
Har flera bilder! :) ska lägga in dom efter hand! :)
Yesbox så är de!..
Men just nu är jag hemma med mamma bara..
Pappa jobbar och Andreas skulle till sin farmor..
Så de är bara jag och mamma nu ! :)

Och i morrn är de fars dag!



Yesbox, men nu så ska jag dra! :) bloggar mera i morrn tror jag! :)
Saknar min älskling!!!

Puss puss <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0