Pengarna på bordet!

Godkvällsan på er! :)

Sitter och ser på Pengarna på bordet just nu! :)
Haha faktiskt rätt kul!
Men killarna visste inte vem som hade "sveriges godaste hamburgare"!! :o
Dom gissade iallafall på Max så dom hade ju rätt ändå! som tur va!
Haha, så de är kul och se vad dom väljer och hur mycket pengar
dom satsar på dom olika alternativen! ;)
Men idag så har dagen varit som den varit kan jag ju säga..
Orkar inte snacka om de nu, vill bara glömma de :p
Så de skiter vi i istället!!!

Hur har din dag varit då? :)
Hoppas att den varit bättre än min iallafall!

Vet inte vad jag ska skriva?
Jag ska vara med älsklingen i morrn iallafall! :)
Och på Onsdag så blir de underbara Lisa! :D <33
Min lilla sötnos! Kul att träffa henne igen!
Saknar henne så mycket ändå!!
Juste här är den saken hon fick av mig!:


Lisa och hennes bästa vän Nallen! :D <3

Yes, så de ska bli kul att träffa henne igen på onsdag! :)
Men annars idag så har jag bara varit typ..
Sett på filmer och tänkt mycket idag..
Vet inte varför??

Men nu ska jag gå och grubbla vidare!
Så vi hörs i morrn bloggisar! :)


En The Studio bild på mi! :)

Puss puss <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0