Nike :)

Heluusan! :))

Nu är jag hemma från staden igen, kom hem för en halv timme sen typ :)
Först var jag på gyn, och de va inget som tur va! :)
Skönt att få vet de iallafall, så att man slipper att oroa sig för de liksom!
Sen så åkte jag o mamma o hämtade hennes medicin och sen drog vi te Kvarnen! :)
Skulle visa mamma lite saker, sen så köpte mamma ett par skor, de behövde hon!
De är de Minsta mamma är värd iallafall!!
Och jag fick en tjocktröja! :)


Jätte fin! Nike tröja, gillar verkligen den! :) <3

Sen så åkte vi o handlade.. Sen åkte vi hem iallafall! :)
Yesbox, men nu ska jag nog vila en stund är helt slut!
Men jag bloggar mera ikväll iallfall! :)


Jag o min lilla prins! :) <3

Pussva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0