New things!

Men godkväll på er! :)

Hoppas att alla har haft en härlig helg? :)

De har jag iallfall! :) De har varit underbart! :D
I Fredags så kom jag och andreas o mamma hem!
Vi gjorde inte så mycket då, men de gick någon timme
sen så började vi att skära grönsaker! och fixa massa,
sen gick jag o andreas upp o myset och såg film!
Sen gick vi ner och jag fixade mig lite! Sen så kom Erica
med familj hit och så åt vi tacos o hade de trevligt tillsammans!
De var jätte mysigt, och så åt vi efterrätt, glass och massa frukt!
Och sen så fick jag så sjukt ont i magen, så jag och andreas gick
upp och vilade en stund, och vi somnade! :p hahah, sen gick jag
ner en stund när jag vaknade, för jag visste att jag inte skulle kunna
sova annars! Så jag satt uppe ett tag, sen gick jag och la mig igen! :)
Och Igår så var jag, mamma, andreas o pappa i stan!
Först skulle bara jag och mamma o andreas in! Men pappa ville
köpa den nya bilar filmen! As rolig va den! Och så va vi på sko kanonen
och jag köpte nya skor, lägger upp bild! och så va vi på elgiganten, willys
och sen godisaffären! :) mumma vad godis de blev!! :DD tiihh.
Idag så har vi på eftermiddagen varit på julskyltningen!
De va mys, de regnade bara när vi kom in te stan.. så de va inte
så kul, men sen så blev de bra tillslut! :)
Men sen åkte min älskling hem! :( usch de va inte kul!
Blev ledsen, inte kul alls!
Älskar dig älskling!!!!!!!!! <333

Men nu ska jag lägga upp lite bilder! :)



Från vänster. Klänning - Bik Bok 199:- Linne - Vila 129:- Tröja - Carlings 349:-


Stövlar - Sko Kanonen 550:-

Idag har jag druckit mitt första glas Julmust! :D och ätit min första
pepparkaka idag med! :D Har väntat ända tills 1a advent! ;)
Så de har blivit lite graj! :) Och jag hoppas ni har haft en bra 1a advent! :)
Men nu ska jag dra! Jag bloggar mera i morrn, på morgonen eller sen när
jag väl kommer hem igen! :) Så ni får ha en forsatt trevlig kväll! :)



Pussvaa <33








Kommentarer
Postat av: Moa

Snygga skor, har också såna :) <3

2011-11-27 @ 20:39:33
URL: http://www.daysinwords.devote.se/
Postat av: ttickan

Hejj gumman! :) tack så mycket! Okej, jo dom är sjukt sköna att gå i! :) Inga skavsår heller! och att jag har mindre skostorlek i dom än vad jag egentligen har! ;) tihih <3

2011-11-27 @ 20:55:27
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0