Mysdag med Lisa! :) <3

Hejjsan! :)

Hoppas ni har haft en underbar dag! :) För de har iallafall jag! ;)
haha, as kul har jag haft idag med underbara Lisa! ;DD
Haha, vi var hemma hos henne en stund, sen så gick vi te Max
och åt lunch, och va där ett bra tag! :) där hade vi as kul, vi skrattade
as högt så jag tror att lite folk blev irriterade och så, men de sket vi
i iallafall! ;) haha, men sen så gick vi hem till Lisa igen när vi blev 
jätte flummiga! Så då så såg vi på en film: 100 Girls! 
Vi hann inte att se hela för jag skulle te praktiken!
men de vi såg var ju helt sjukt! haha men den var as rolig! ;)
Popcorn säger jag bara! ;)

Aja, hoppas vi ska träffas snart igen gumman! :D <333
Love you my sweetheart! <333

Så hoppas ni har haft en kul dag! :)
Och i morrn så är de en dag på praktiken mellan 8-12!
Sen när Andreas slutat sin praktik så ska jag få träffa min
Älskade igen! :D <33 Sakna di så mycket älskling!
De är helt sjukt!! :( Usch vad man kan sakna en person mycket!!!
Yes så är de! Men i morrn får jag träffa han igen! :DD
Överlycklig för de iallafall!

Men nu ska jag titta vidare på tv´n! :)
Men jag bloggar mera i morrn, antingen i morrn bitti eller
i morrn kväll när jag kommit hem! :)

Pussvaa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0