Matte, kaffe o kaka :)

Helluusaan! :))

Nu är min vecka lite ändrad iallafall :)
I morrn skulle jag egentligen vara med Sagisen, men de blev ej så..
Jag ska ju ha praktik o sedan ska jag på utvecklingssamtal och sedan plugga..
Men vi ska vara en annan dag! :D <3
Och på Fredag så ska jag vara med Iza istället! :)
Andreas ska va med en av sina kompisar och jag med Iza :)
Ska bli kul att få träffa henne klokt igen! :)
Får se om jag kommer att sova där eller inte? :) hoppas de! :D
Saknar Ammis och Fabian! :(( Och underbara Iza! <3

Aja, jag har iallafall räknat ifatt den matten jag har missat på två-tre lektioner.
Och de gjorde jag på en halvtimme om inte kortare :P haha..
Så lätt matte, vi håller på med Algerbra! :D as kul jao! ;)
Och bara för att kunna koncentrera sig så drack jag kaffe och åt
Ballerina Kladdkaka! :D MUMMA!!! Nomnomnom!!
Så nu var jag färdig med de iallafall! :) Men sen så ska jag göra annat oxå!
Men ska jag ännu gå in och kolla på It´s Learning om massa och in på Dexter
och kolla närvaron om de blivit någto fel, i morrn till utvecklingssamtalet! :)

Köpte lite graj idag när jag va lite överallt med mamma! :)
Efter praktiken, var vi runt lite!
Men de lägger jag upp bild på i morrn istället!
Orkade inte göra de nu, heheh :p
Men nu ska jag titta vidare på tv´n.
Börjar tio i morrn så har sovmorgon! ;)


Saknar min älskling! :( <33 Älska di av hela mitt hjärta!! <33

Pussvaa <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0