Love, love, love.

Godkväll! :)

Gör ett kort inlägg!
Orkar inte mera :p ska ännu plugga med!
Men Andreas kom hem igår igen, då åt vi här hemma mat
sen så gick vi upp på rummet o pratade o myste! :)
Sen så gick vi o la oss.
Och idag så gick vi upp sex! :o
Pappa skulle jobba idag så vi åkte med han för att Andreas
ville åka med pappa :) så va vi hemma igen på förmiddagen.
Då fikade vi! :)
Fars dag idag så pappa fick fyra triss och två tian lotter.
Vann hundra kr på de och mamma va i stan o handlade när vi
åkte med pappa och då fick han 10 nya tian, och vann 50kr på dom!
Så de blir att byta i morrn! :)

Aja, just nu sitter jag som en soffpotatis när älsklingen åkt hem!
Så de känns inte kul att sova ensam inatt! :( usch ser Inte fram imot de nej!
Yes, men nu så ska jag dra igen! Bloggar mera i morrn! :)
Se om jag hinner i morrnbitti annars blir de i morrn när jag kommer hem igen!
Så du får ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Berätta gärna om din helg om du vill de? :)



Kramar// ttickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0