Jobbigt med svenska.

Hejj!

Just nu sitter jag i lilla datsalen med massa coolingar! ;)
Jag håller på med svenska arbetet just nu.
Men de är lite jobbigt.
Jag håller på att skriva ett tal om mig själv!
De är inte så kul ibland har jag kommit fram till!
För jag har suttit och titta igenom min blogg, låångt tillbaka i tiden!
När jag mådde som dåligast. Innan jag fick spiralen o så.
Och fick den hjälpen jag behövde!
Men då läste jag oxå att jag skrivit att de inte skulle finnas en enda
kille i hela världen som skulle orka ta hand om mig!
Men jag hade fel iallfall! ;) Har ju min älskling nu ju! :D
Så jävla underbart! Och så mår jag ju bra nu oxå! :)
Men nu måste jag dra, slutar när som!
Ha en bra dah! :D



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0