Jaha vad göra nu?

Men hejjsan! :)

Just nu sitter jag i datsalen! :) med Alice!
Jag skulle egentligen gått på stan med Angelica!
Men först så skulle jag egentligen varit här i datasalen och skrivit om Stroke
för de har jag missat. Men de gjorde jag på svenskan för vi fick jobba
ikapp massa om vi missat något! och de hade ju jag..
så jag satte mig i datasalen istället och arbetade!
och då blev jag färdig med de, men Angelica ville inte gå på stan sen
efter jag sa att jag kunde igen så nu sitter jag här och har inget liv :p
hahah.. ska vara med älsklingen sen iallfall! :D
så jag ska ännu gå ner till stan och möta han. sen ska vi kolla på ett
par skor till han som han vill ha! :) får se vad de blir då!

Äntligen sovmorgon i morrn! :DDD gud vad skönt!
Men nu så drar jag, får hitte på nått :)



Puss puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0