It´s life.

Hellu! :)

Fattar inte varför jag mår som jag mår?
Konstigt, börjar bli rädd.. Får snart gå till doktorn!
Har inte lust att ha de såhär längre. vill inte att de ska
börja om igen, så jag måste kämpa o de gör jag!
Men de går inte så bra just nu..
Skitsamma orkar inte prata om de nu. vill prata om allt
bra istället! :D Men jag måste ännu lämna in en svenska
mall om mitt tal. Men jag vet inte vad jag ska skriva?!
Får panik liksom.. Men får fixa de! Ska va inlämnat i
morrn klockan 16.00.. så får skynde mii!
Har inte tid i morrn, ska te tandläkaren i morrn, sen när jag
kommer hem så är Älsklingen här, och då ska vi fixa massa!
och så kommer Erica med familj! :) Då ska vi käka tacos
tsm! :) vi skulle ut o äta tsm men de va fullbokat dit vi ville!
Så de blev tacos hemma istället, men de blir ju mys! :D

Men sen på lördag så ska jag bara mysa med min älskling!
Och på söndag är de Redan första advent!! :O då ska vi på
julskyltningen! :) åhh vad mys, längtar! :) men inte att helgen
tar slut då! :( Men på tal om att de är advent på söndag så är
de ju exakt En månad kvar bara till Julafton!!!! :o
De är ju sjukt att tiden går så fort! :)
Men i år är jag Inte julstressad iallafall och de är ju skönt! :)
Så de blri julklappar till dom närmaste, och resten får en kram! ;) <3
tihih, nej men så är de! är ju tyvärr inte gjord av pengar direkt!

Nu ska jag se vidare på Criminal Minds! :)
Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :)
Bloggar mera i morrn bitti!
Får se om de blir svenska uppgift nu!



Puss <3





Kommentarer
Postat av: Chriis

SV: tack dsm :D allt bra? :)

2011-11-25 @ 20:38:39
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: ttickan

:D Nja de är inte så bra just nu. De är lite jobbigt! men hoppas att de blir bättre ! :)

2011-11-28 @ 20:20:01
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0