House.

Tjenare alla bloggisar!

Vad gör du då? :)
Jag sitter iallafall här i soffan o tittar på House med pappa :)
De är ett as bra program och jag älskar den personligheten House har! ;)
han är såå cool! Han är ju as bra!
De måste ni ju hålla med om? ;)
Jaha i morrn ska man träffa älsklingen igen! Love you bby! <3
Skönt :) Saknar han mycket, blir så när man är ifrån varandra när man har varit varje dag i en
veckas tid liksom! tihhi, men de har varit mys! :)
Och i morrn ska jag göra provet i Nervsystemet! :)
Har suttit o pluggat till det nu en stund! Så de blir nog bra! :)
Kommer att klara de, de vet jag iallafall! :)
Har ju inte misslyckats med någor förut så varför ska jag göra de nu?
Man måste ju tro på sig själv, annars kommer man ju ingenstans!

Men iallafall :)
Jag är såååå Jävla sugen på att börja att träna nu så de är sjukt! :o
Haha, så jag måste börja ut o gå och träna massa hemma nu ttill vi börjar träna efter
nyår allihopa! :) Mys pys jao!
Ska ju ha fått finare kropp tills sommaren! ;)
Så jag har ju tid på mig, men kroppen ändras ju inte på en dag liksom :p
De tar ju ett tag att komma dit jag vill, till mitt mål! :)
Och för att nå de målet måste jag hitta rätt med kost och träna rätt och så mycket som jag kan!
Men ändå inte för mycket, vill inte bli något beroende freak av att träna!
Har ingen lust med de, så får börja försiktigt! :)

Aja nu ska vi inte fastna i de problemet! :p
Haha har ett annat litet problem att ta tag i istället!
De är att få min mamma att förstå sig på datan och skaffa sig en blogg!
De skulle hon behöva, en smärtblogg. Verkligen en livsblogg!
Som handlar om hennes värk o hjälp man får o inte o att man ska kämpa!
Men hon vet inte riktigt om hon vill de, så jag måste peppa henne!
Men jag skulle behöva lite hjälp från er som läser min blogg!
Så skriv jätte gärna en kommentar om vad just Du tycker!
De hjälper mig jätte mycket! :) och mamma får läsa kommentarerna så blir hon peppad av flera!!

Yesbox, men nu ska jag se vidare på House! :)
Bloggar mera i morrn någon gång! :)
Så ni får ha en fortsatt bra kväll! :)
Hoppas du sover gott inatt! :) Hörs i morrn!



Pussar till dig! :) tack för att du läser min blogg! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0