Going to school, men jag är ledig!

Helluu! :D

Vad hända da?

Jag sitter vid datan och så ser jag på tv! som vanligt! ;) hehe..
I morrn är jag ledig! Har egentligen praktik.
Men dom har inte tid med oss i morrn, så jag, torun och Mia va på praktiken idag!
Så vi är lediga i morrn när dom andra börjar sin praktik!
Yesbox, men som sagt Im going to school anyway!
Ska med Iza i skolan en stund i morrn, får sovmorgon sen åker jag in te henne!
Och så ska jag va med älsklingen efter de :) tihih blir en härlig dag ändå!
Så de blir en bra dag ändå, så de är lugnt! :)
Har inte så mycket att skriva dock :p kan inte prata om praktikplatsen..
Jag har ju tystnadsplikt så I can´t tell you no more! ;)
Yes, så äre! Men nu ska jag dra, så jag bloggar mera i morrn!



Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0