GGN. Bloggar nu.

Hejjsan!

Vad hända da?? :)
Jag har precis gjort färdigt en uppgift som skulle varit inlämnad för någon dag sen!
Men nu är de färdigt och så gjorde jag en annan uppgift oxå! :)
Så nu har jag varit dutti iallafall ! :)
men idag så har jag varit hemma, pga huvudvärk (nästan migrän) och haft ont i magen..
Men jag sov några timmar, sen så åkte jag o mamma te stan. skull med till stan.
Var tvungen för jag skulle hämta lite böcker i skolan, och mamma skulle på möte senare.
Så jag fick vara hos mommo sålänge. men innan vi åkte dit så åkte vi på kvarnen igen..
Nova fick sina skor igår och Nellie hade vi inte köpt något till så hon blev ledsen..
Så vi åkte dit idag o köpte ett par till henne med! :) Så nu kommer hon att bli glad! :D
och när vi skulle betala fick jag syn på Björn Borg trosor som jag köpte! ;)


Ett par svarta, ett par rosa och ett par lila! :)

Fiina är dom, lööve them! :D tihih, visst är dom fina? :)
Men i morrn så ska jag te skolan sen med andreas hem så får vi se vad vi hittar på! :)
Men på lördag är de GGN så då ska jag ut och titta med älsklingen!
Så jag kommer kanske inte blogga i morrn och antagligen inte på lördag!
Så jag bloggar nu och hör av mig när jag kan då :)
Men jag hoppas att ni får en underbar helg! :)
Alla helgona i helgen, så då är de dax att ägna tid åt dom döda!
Ha alla tankar på dom!

Yesbox, så äre :)
Men nu ska jag dra! Ska duscha och lite nu! :)
Bloggar kanske i morrn om jag är snabb! ;)
Men de får vi väll se!!




Pussvaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0