Blev inte som jag tänkt mig!

After Eight!

Idag blev de Inte som jag tänkt mig alls :p
Jag gick upp vid halv tio, gjorde mig i ordning och drog
till stan för att träffa Felly o Veronica! :) vi skulle gå på
stan o handla julklappar. eller jag skulle bara titta lite!
Men jag kom dit och vi gick runt ett tag. men sen fick jag
en sån himla mag värk så jag fick åka hem igen efter en
timme typ.. mamma va ännu i stan då, så jag hade tur!
och vi hade prisse idag med några timmar :)
Men jag åkte hem och vilade en stund istället.
De behövdes iallafall, och sen så lagade jag o mamma
mat. sen gick jag upp och läste I taket lyser stjärnorna!
Jätte fin bok, har läst halva, gick typ inte att sluta läsa :p
haha, men sen så pratade jag med min underbara Lisa i
telefon i en halvtimme typ! har inte pratat med varandra
klokt på läänge nu, så de var skönt att få göra de! :)

Och i morrn är de torsdag och då händer inte ett skit typ :p
Skolan, sen vet jag inte.. får se om jag ska prata med mamma
och se om vi ska göra en sak! :)
Yesbox så är de!
Men just nu sitter jag i soffan o dricker kaffe och äter After Eight!
De är mums de! båda två! :)

Jag funderar på att skaffa en blogg till, men jag vet inte?
Vet inte vad jag ska göra då isåfall?
Om jag ska göra annat i den och så?
Vad tycker du? :)
Kan vara bra att ha en till blogg med annat i.. eller om jag ska göra
om den här eller så? :)

Men nu ska jag fortsätta att njuta av min After Eight och kaffe!
Bloggar mera i morrn, ha en trevlig kväll!



Puss. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0