03.27

Godkväll på er! :)

Fan vad Berit ställer till allt!
Jag har inte sovit så mycket inatt.. de har varit jobbigt!
De har blåst rakt på mitt fönster så jag trodde dom skulle
spricka och flyga in i rummet! jag var as rädd!
plus att de har varit läskigt för de har spökat med, och
så mådde jag dåligt innan så de blev värre..
Vaknade som sagt vid 03.27. då tittade jag på klockan.
De var inte kul va vaken fram till fem typ.. och jag går upp vid sex!
Så de va inte alls kul inatt, de va jätte jobbigt!
Men sen så gick jag upp vid sex, men jag mådde så dåligt!
så jag visste inte vart jag skulle ta vägen?!
Så jag fick vara kvar hemma, mamma väckte mig vid nio igen.
och då mådde jag lite bättre och gjorde mig i ordning och vi åkte te stan!
Så jag kom till skolan och då hade vi lunch, följde med moa o julia
på stan :) vi åt där och så, tog bussen tillbaka till skolan.. hade
medicin och jag fick värsta anfallet, så jag mådde as dåligt och fick åka
hem igen! de va inte kul, men då hade jag ändå varit där en stund!

Aja, när jag kom hem gick jag direkt och vilade, sen var de mat.
Efter maten kännde jag för att dansa! och jag dansade nonstop
i en halvtimme! de var bra tyckte jag! sen så gjorde jag massa styrke övningar
i en kvart! så de va givande! och de känndes as bra! :D
Sen gick jag och duschade! de var så skönt, man känner sig starkare o fräschare
när man har duschat! särskillt när man mår dåligt!

Översikt över veckan!
Tisdag: Va med älsklingen, och gå i skolan! :)
Onsdag: Ledig! Sovmorgon, sen på stan med frugan! <33
Torsdag: skolan sen vet ej..
Fredag: Mys hemma hos Lisa! :) Och sova hos Andreas! <3
Lördag: Vara med älsklingen, vara barnvakt och sova där!
Söndag: vet ej, älsklingen tror jag! :) <33

Yes så ser min vecka ut typ! :D
Men vi får se om de blir några ändringar eller inte!
Men nu ska jag se på Byggfällan!
Bloggar mera i morrn!
Sov gott, och dröm sött sen!!



Pusss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0