TAGGA! :DDD

Hejj hopp gummi snopp! :DD

Ikväll ska jag te stan och träffa Felicia och Robin! :D
Vi ska dra te puma och kolla läget :p Är taggad som as! :D
Och jag taggar till den här låten ;)

http://www.youtube.com/watch?v=TjjVu2NDnk4

Haha as kul ska de bli! ;) Har inte träffat Felicia klokt på läääänge!!
Min lilla fruga och hennes lover ;) Kul att träffa dom! :D

Idag har jag gjort engelska nationella muntligt! :D Det gick as bra! :D
De va kul och så :)))
Men nu ska jag äta bloggar i morrn när jag kommer hem om jag inte bloggar mera sen!
Ska sova hos mommo inatt! :) Och i morrn blir de en överraskning! ;)
tar kort i morrn på de! ;) <3




Pöss pöss bebisar! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0