Skolan, ljusparty! :D

Hejjj hoopp! :D

Idag har jag varit i skolan, men inte hela dagen.. Åkte dit senare och åkte hem nu vid två..
Mådde inge bra i morrse.. De va inte så kul, visste inte om jag skulle komma till skolan..
Men de gick efter ett tag! :D Och de känndes bra att komma te skolan!
Och ikväll ska vi på ljusparty! Jag, mamma o Erica ska ut till Maud, Ericas svärmor..
Men de ska bli rätt kul! :D
 
Och så gick jag in och kollade nu på dexter om jag kom in på gymnasiet..
Och, aa...

JAG KOM IN!!!! :DDD
Haha men de är bara preleminärt..
Men aja haha vad roligt! :D
Jag började att gråta när jag såg de! :')
Blev så jävla lycklig! :D

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0