Skolan idag! :DDD

Hejj hopp bloggisar!!

Idag gav jag fan i att jag hade ont och stack till skolan! :D
Haha men först på morgonen höll jag på att missa bussen! x) Tihih..
Sen kom jag till skolan och då hade vi nationella i matte, och alla hade typ pluggat men inte jag! :o
Fast de är ju sånt vi har hållit på med så de gick faktiskt rätt bra! :D
De känndes bra iallafall och att jag lyckades prestera fast jag hade ont..
Jag var koncentrerad och lyckades att göra allt klokt o lösa alla uppgifter! :D
Sen får man ju bara hoppas på att man har rätt oxå! ;)
Jupp jupp :))
Och på måndag ska jag göra so-prov! Så jag får de gjort, sen har jag några prov kvar som jag ännu ska greja oxå! :) Men de kommer att ordna sig! :D
Och just nu sitter jag och ser på jobbjägaren :)
Men nu ska jag titta vidar, så bloggar jag i morrn då! :D



Pöss pöss bloggisar! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0