Skolan! :D

Hejj hopp gummisnopp! ;D

Idag har jag varit i skolan! :D Gick upp vis sex i morrse dock, för att duscha :p
Höll på att missa bussen pga mitt tjocka hår som tog en evighet att föna! :p Men annars har de varit en härlig dag idag förutom slagsmålen idag i skolan :P
Först var de att allvarligt slagsmål. Sen var de bara några som startade ett bråk och de var skit löjligt :p De va liksom inte seriöst, eller jo de var de men inte allvarligt :p fats de blev ett jävla liv på lärare och rektorer :p Men de är deras problem!

I morrn ska jag färga håret! :D Brunt igen men jag behöver färga om de nu typ :p
Och i helgen är de FOLKRACE!! :DDDD
Så jävla kul att se på, och jag läängtar dit, men ännu mera till våran klassresa! ;)

Men nu ska jag surfa vidare! ;) haha skit kul! not.. -.-'

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0