Shopping! ;)

Hejj hopp! :D

Idag har de vart mycket fram och tillbaka springande!
Först så lämnade jag en skiva till snabel (musiklärare) skulle ha låtar till ett prov på måndag.. Men de skulle ta 20 min så jag gick te stan och mamma väntade där på mig så vi fick gå på stan, för snabel skulle ha provet med en annan klass :p Och jag o mamma skulle på stan..
Och jag köpte lite kläder.. Lägger in bilder i morrn! :D
Har tagit kort men orkar inte lögga in dom på datan just nu :p
Men sen fick jag gå tillbaka till skolan, sen åkte jag o mamma och handlade :p
Inte så spännande.. Men vi åt tacos till mat, MUMS!! ;DDD
Och på söndag ska vi grilla..

Men nu ska jag se vidare på en film på tv, Wallander: Innan Frosten!





Pöss pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0