Läängtar! :D

Hejj hopp! :DD

Lääängtar som fan till våran klassresa! :D
Vi åker på måndag morgon och kommer hem på natten på tisdagen!
Vi ska på Gröna Lund och sen till Riksdagen och sen får vi gå på stan :)
De ska bli as roligt! :D
Och i helgen ska jag se på folkrace! :D Både lördag-söndag. De börjar vid tio som vanligt på lördagen :) Och på söndagen vet jag inte riktigt :P
Men de märker vi! :)

Har varit på behandlig idag inne hos Rolf! :)
Och allt blir bara bättre så de känns jätte skönt! :)
Och jag va i skolan idag :) Efter behandligen hos Rolf!

Och jag kan Verkligen rekomendera han till er som har problem med ont i leder och muskler och ont i kroppen! Han hjälper en med allt! :) De kostar lite men de är de värt!
Och jag har gått där nu fyra gånger och fått nålar satta i mina fingrar och jag är smärtfri! Vet att de låter otroligt, men de är inte förens man själv har upplevt de som man tror på de! :)
Så de är bara gå dit och testa!
Han är här nere Tisdagar och Onsdagar annars är han uppe i Stockholm!
Jag rekomenderar verkligen han! Och har de inte hjälpt på två till tre gånger kan han inte hjälpa en så de är bara att testa! :)

Gå in på hemsidan och boka en tid dit!

http://naturkliniken.com/Naturkliniken/Valkommen.html

Gå in och titta lite på hemsidan! Och klicka in på Stockholm och Visby! :)



Pöss pöss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0