Konstig dag..

Hejj hopp!

Idga har varit en konstig dag, klev upp vid halv sex! :o
Sen så låg jag i soffan ett tag, hade sån huvudvärk så jag trodde jag skulle dö!
Sen så gjorde jag mig i ordnig och åkte med mamma till mommo, först hämtade vi erica sen åkte vi till mommo och dom två tog taxi till flyget..
har nog vart nervös idag för de med mommo, men ännu värre lär de bli i morrn när hon ska opereras! :'( Är så jävla nervös!!!

Och på tal om något annat så har våran boxer till tv bara brunnit ner :P den funkar inte så jag har as tråkigt här vid datan, förutom att snacka med trevligt folk :)
Men i morrn så händer inte så mycket de är friluftsdag i skolan, vet inte om jag kan vara med pga av min jävla tå..
Men vi får se!

Nu ska jag chattar vidare!

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0