Härlig dag! :D

Hejjjjj! :DDDD

Idag har jag pluggat till mitt prov som jag ska göra i morrn i andra världskriget! :) Faktiskt rätt intressant! :D Men lite jobbigt att plugga så mycket bara :p
Men jag gick inte igenom hela måldokumentet först, jag orkade inte.. Så jag gick in i mitt klädrum och gjorde mig i ordning för att åka till stan.. Men sen visste jag inte om jag orkade så jag gick ut och solade lite istället! :)
Sen visade det sig att pappa skulle åka till stan så jag fick skjuts in till crossbanan och så på cross men André och Jacob! :D Vi hade skit kul, tycket jag iallafall! :D
Sen så körde vi hem André och Jacob körde hem mig sen och stannade och åt mat och så! :)
Jacob är typ världens snällaste! Han är typ min bästa killkompis jag har!
Kan verkligen prata med han om ALLT! :D
Och de känns jätte bra, att man inte har blivit ovänner sen vi gjorde slut! :)

Men jag är just nu Singel och Sökande! ;)
Hoppas bara att man kan hitta rätt i livet först och sen hitta rätt kille för en! :))
Hoppas att de blir snart känner mig så ensam! :(

Men nu ska jag väll gå och lägga mig! Så godnatt alla bloggisar! :D
Sov gott o dröm sött! :D

Pöss pöss <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0