Godmorgon! :)

Kenna alla bloggisar!! :D

Nu är jagg vaken, vakande fem över åtta :) Vet inte varför men då hade jag tydligen sovit färdigt :p
Jag vill ju ut på folkracen idag, men jag kan inte ta mig hem eller ut, tror inte de iallfall. Mamma och pappa sover ännu, så jag kan inte fråga heller.. Så de känns inte så bra, för första start är vid tio.
Och jag vill ju ut och se, men jag har ännu ett no-arbete som jag måååste göra!
Och de är sitviktigt. Så de måste göras!
Men jag vill ju bara ut och se en stund! :( Se hur de går för alla mina folkrace-kompisar! :DDD

Och juste, tyvärr så kan jag inte skicka iväg en kommentar, jag kan inte kommentera de ni skriver i min blogg just nu tydligen. Så jag tackar dig här Pontus! :) Han tyckte att mitt hår blev fint! :)
Tack så jätte mycket de uppskattas att folk säger snälla saker till mig! :)

Och jag taggar våran klassresa som vi åker på i morrn! :DD
De ska bli så jäävla kul asså! :D Hoppas att alla kommer med och att de blir fiint väder och roligt! :D
De känns bra nu men är lite nervös ;)
Och de har varit ett jävla bråk med lärarna för att vi inte får sova blandat, asså kille o tjej.  Men Annelie sa att vi skulle ta de på båten men jag tycker inte att de är så smart för då blir de ju ett jävla liv! Men jag tycker ju att vi ska få göra som vi vill, hur vi sover har väl inte dom med att göra eller hur? Om vi vill sova blandat så är de väl bara att sova så?! :p
Egentligen är de ju lite mesigt att bråka om de. Men de är ju när vi är på vandrarhemmet allihopa som vi kommer ha roligast, för då är alla på samma ställe. inte som när vi ska till Grönan eller till Riksdagen. Så jag hoppas på det bästa och att de blir roligt! :D


MIn fiina klass! :D <3 fast Jona är inte med på kortet..

Jag har funderat på om jag ska hitta på något nytt i mín blogg? :)
Typ göra någon sak en gång i veckan grejs eller så :)
För jag har iallafall bestämt att jag ska vara mera ärlig med mina känslor, så jag verkligen kan få skriva av mig och få via hur jag mår! :) Men mitt mående är ju faktiskt riiiktigt bra nu och de tackar jag Rolf för inne på narutkliniken! För all hjälp jag har fått så jag kan få vara en normal tonåring som alla andra och slippa ha ont varje dag! :)

Men nu ska jag göra mig i ordning så får jag se vad som händer! :)

Bloggar mera sen! :DD



Pöss pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0