Fredag o barnvakt mitt i natten!

Hello everybody! :D

Idag har jag varti i skolan! Nu börjar jag bli duktigt på att gå dit, har ju inte ont längre! :D
De har varit en härlig dag med mycket skratt och bus ;)
Snart är de ju dax för klassresan! Åker ju på måndag som sagt skit kul ska de bli! :)
Några killar blev lite upprörda pga att vi inte får sova blandat, tjejerna i ett rum och killarna i ett annat :p Och jag tycker inte heller att de är så roligt :p Men de är ju de man busar, mitt i natten ;)
Haha..
Och idag har jag hittat min balklänning äntligen!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD
Och jag pratade med mommo nyss i telefon och hon börjar känna sig lite bättre och de känns bra! :)

Och i kväll ska jag sitta barnvakt, ska åka ner till Nova o Nellie, men ska vara där i natt egentligen. Men åker ner tidigare så dom vet att man är där! :)
Och mamma ska oxå dit och sitta oc glo och så, men de blir nog bra! :D

Lägger in lite bilder på mitt hår som jag färgade igår! :D eller Erica gjorde de! ;D


Innan :)


Och såhär ser mitt hår ut nu! :D

Pöss pöss <3


Kommentarer
Postat av: pontus

fint :)

2011-05-28 @ 21:34:22
Postat av: pontus

riktig fint blev det :)

2011-05-28 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0