De här är inte kul!

Hejj!!

Hemma idag med, hatar de här, mår så jävla dåligt och har feber hela tiden..
De är sjukt sänkande och jobbigt..
Och så mår mamma inte bra heller, och dom på gyn säger bara att allt är bra, fast dom inte ens har undersökt mamma.. Så sjukt..
Men ändå så är de ingen annan som bryr sig om mig förutom min familj..
De finns inte en enda så kallad "kompis" som hör av sig och frågar hur de är nej..
Och de känns ju inte så kul heller, jag hatar de här..

Men i morrn är de skolan som gäller! :D
Då SKA jag till skolan och så är de bara då!
Men man ska fan inte bråka med mig då, för jag har så hemska humörsvängningar! ;)
De blir nog inte så roligt då tror jag!

Men nu ska jag nog vila en stund till är helt jävla slut, känns som man blivit överkörd av en lastbil..
Aja..

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0