Ahh trött på de här! :(

Hello bloggen!!

Har vart hemma idag, har tagit medicin idag oxå och jag blev jätte påverkad av de, har hållit på att svimma och kräkas.. Inte så kul alls..
Så jag har legat i sängen hela dagen och vilat..
Och jag mår ännu skit, hatar de! Så trött på allt bara..
Önskar bara att jag hade en kille som kunde ta hand om mig och älska mig för den jag är!
Och de skulle inte spela någon roll hur jag mådde..
Vill bara ha någon som älskar just Mig!
Visst min familj älskar ju mig och så, men jag vill ha en som bara älskar Mig! <3

Just nu ser jag på tv, inte kul alls vill bara sova men har gjort de hela dagen så de känns inte så kul.. Så jag får va uppe en stund istället! :)
Jaja så är de, har så satans ont i huvudet tror att de ska sprängas inte kul de heller! :((

Men nu ska jag kolla runt på fb, hör av dig om du vill något! :))

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0