Rooligt! :D

Tjaa tjaa bloggen!

Kom typ precis ut ur duschen! :D
Vi har vart nere vid Elias och jenny nu någon timme och så :))
Kuligt jao! ;)
Men nu en stund innan vi åkte så kom Jennys lillebror Jonatan! :D
Haha har inte träffat han sen i sommras! :p
Då var de första gången jag träffade han, jag o Jenny va och fikade hos han!
Haha och Jenny sa att jag hette Victoria! Och då svarade Jonatan: Va kronprinssesan?! ;o
Haha skit kul!
Så nu när vi var där nere så såg Jonatan på en gång att de var jag!
Men vafan de är ju kronprinsessan! ;D haha nej juste drottningen blir de ju! ;)
hahah skit kul liksom! :D
Haha han är hur gullig som helst jöö, snäll oxå! :D


Men i morrn så ska jag ha utvecklingssamtal de suger balle :p Tråååkigt!
Sen så ska vi åka ner till Birgitta och dom! :D Har inte vart där på lääänge..
Både jag och mamma saknar dom..
Så där kommer vi vara en stund i morrn efter vi ätit..
Så jag kanske inte bloggar så mycket i morrn..

Men nu ska jag se vidare på tv!

Pöss pöss <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0