Rallyutbildningen! :D

Hejjsan!

Haha idag gick jag upp vid åtta! ;) Ingen sovmorgon här inte ;)
Jag gick i duschen när jag gick upp sen så gick jag ner och klädde på mig lite kläder och gjorde mig i ordning sen så åt jag frukost och målade naglarna! :DD
Sen så skjutsade mamma in mig till barren, och där gick jag kursen idag! :D
Haha jag satt brevid min lilla bumbibjörn hela tiden! :D
Vi hade kul och det gick jätte bra på kursen! :D
Sen så skjutsade vi Bumbi till busstationen för annars så skulle han gå..
Sen så åkte jag och mamma och handlade! :D
Haha idag fick vi pappa att äta kyckling! ;) De var as gott! :D
De va pasta med kyckling, rödlök och fetaost i! :D
Och nu ser jag på en film på tv´n och äter mina favvo chips Svenska natur chips Dill o Gräddfil! :D
Jaja så är de! :D Men nu ska jag titta vidare på filmen!!


Jag och min lilla bumbi ;) Pöss på dii!!! <3

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0