Ner till barnavdelningen!

Tjabba tjena hallå! ;D

Ska åka ner till barnavdelningen och prata med dom om måndag..
Sen ska jag till narkosen och prata med dom och så :)
Ska bli skönt att Äntligen få se om de är något fel! :D
Läängtar tills på måndag.. Men som sagt ska man inte ha för stora förhoppningar!
För är de inget blir man ju besviken men de ska jag ju inte bli...
Men de känns bra och hoppas att dom hittar något fel så man vet!!

Får se om jag ska till intersport seen med pappa och kolla på skor..
Jag och pappa ska ju börja på Friskis och Svettis!!!! :DDDD
Hahah de ska bli kul och se! ;)
Men nu så ska jag logga ut! Vi höres sen bloggen!! :D

Pöss pöss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0