Liite nytt iallafall! :D

Hejj hopp!! :D

Har ändrat lite i bloggen! Men inte så mycket..
Har inget att göra så jag kopierade den här! :D

100 frågor! :D

Personligt:

1. Ditt namn? – Victoria Erica Hultberg
2. Ålder? – 15, fyller snart 16.
3. Längd? – 173 :D
4. Vikt? – Jag skäms inte över min vikt! 65 :)
5. Smeknamn? - Vickan :D
6. Vart bor du? – Gotland! :) 
7. Vad gör du på fritiden? – Håller på med Rally, umgås med mina kompisar och min familj!
8. Beskriv ditt utseende – Lång, söt, normal kropp och väldigt gullig! ;) 
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Inget faktiskt! :D 
10. Vad är du mest nöjd med? – Min rooomphhaa! ;)
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – Världens snällaste och flummigaste! 
12. Vad vill du jobba som äldre? – Barnsköterska! :) Har velat bli de sen min mamma blev sjuk..
13. Hårfärg? – Brun, men de är inte min riktiga hårfärg.. 
14. Ögonfärg? – Melerade.. Grå, blå, grön, gul typ :p 
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? – Mitt liv går ut på att ta hand om alla andra! 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Haha jaa de är klart! Här har vi bra själförtroende/självkänsla! :)
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Asså egentligen inte så mycket, men man kan inte se ut som fan..
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Mitt hår!! :o
19. Någon vana? – Nee :p
20. Lyckotal? – 13 ;) 

Vänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? – Cornelia <3
22. Hur många vänner har du? – Tillräckligt för att folk ska säga att jag är populär :p (men de tycker inte jag!) 
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? – Njjaae..
24. Vet många personer vem du är? – Jodå :) 
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Nej men dom flesta.. 
26. När var du senast med någon kompis? – I helgen 
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Joo faktiskt om jag ska vara ärlig..
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Selm! :D 
29. Vem sov senast hos dig? – Iza! :D

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? – Jaa.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Äldre.. Eller lika gammal..
32. Är du kär? – Nej.
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – Jaa de tror jag.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Jodå :)
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Låångt!.
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – Joo lite men insidan är viktigast! :)
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? – De är väl klart! :D
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Joo, mysigt juu! :) 
39. I din klass? – Haha jo de kanske.. Men ahh våran klass är ju som den är om man säger så! x)

Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? – Jaa :P
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – Jaa då! :D 
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – Klart!
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – Jaa! :p 
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – Kompispussar, såklart :)
45. Har du pussat den du tycker om? – aa :)
46. Har du pussat någon inför folk? – Klart jag är inte blyg nej ;)
47. Kysst någon inför folk? – Yes.
48. Hånglat inför folk? – Aa då :) 
49. Vem var ditt första hångel? – Vet inte :P
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – En inte flera samtidigt nej :p
51. Vem är ditt bästa strul? Haha, privat!
52. Och vem är ditt senaste? – Kommer inte ihåg :p 
53. Ditt snyggaste hångel? – Ehh vet inte? :p
54. Skäms du över att hångla inför folk? – Nej :P
55. Haft sex med någon på offentlig plats? – Ehh nej aldrig! De finns gränser!  
56. Haft sex överhuvudtaget? – Aa om någon nu är intresserad av att veta :p
57. Hur gammal var du första gången? – 14.
58. Hur gammal vill du vara första gången? – Typ så.
59. Blivit dumpad efter sex? – Jo.
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – Jo.
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Ehh nej?

Tankar & skit:

62. Har du någon fobi? – Fötter!!  
63. Har du någon allergi? – Laktos intolerant :p apelsin, curry och star parfym..
64. Vad tänker du på innan du somnar? – De som snurrar runt i huvudet.. 
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – Men hejjsan! x)

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – Att någon tycker om mig! 67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – En galen kväll med tjejerna, men hade jag haft kille så hade de vart båda :)
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – De beror på.. En bästa vän kan man haft hela livet men en kille är ju jätte viktig!!
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – Ofta ;)

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?

74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Icke oskuld vid 13 års ålder.
75. Vänskap eller förhållande? – Båda, svårt att välja.. 
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Finast personlighet! :)
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Snygg kropp, naken.. Annars underkläder ;)
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 13.

Skulle du?

80. Kunna byta liv med någon? – Jo gärna!.
81. Isåfall vem då? – Någon snygg kille ;).
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Hahah då fick tjejerna passa sig! x)
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Hahah inte värt :p
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva?- Beror på vem den vännen är!
85. Kunna sova ute på vintern? – Haha nej :P
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – Jaa klart! Till mitt favorit land USA! :D
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – Sånt skit ger jag fan i! Mår man dåligt finns de andra vägar att ta! 

Klädstil:

88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Nej, men jag har de jag vill ha!
89. Vad klär du dig i oftast? – Tights, eller jeans!
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Nja men oftast!
91. Klär du dig dyrt? – Nej, men klart att man har vissa plagg som är dyra! :)
92. Vad kör du på? - På de som jag passar i och är bekvämt!

Senaste 48 timmarna har jag?

93. Pussat någon? – Nej.
94. Haft sex? – Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? – Nee.
96. Ringt någon? – Jaa.
97. Blivit uppringd? – Yes box.
98. Funnit kärleken? – Nej? :p.
99. Kollat på google? – Hahah jaa!

SISTA FRÅGAN!

100. Hur lång tid tog detta? – Inte så lång tid :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0