DUMMA INTERNET!!

Hejj alla bloggisar! :DD

Förlåt för att jag inte har skrivit på flera dagar men internet har inte fungerat!! :((
Är jätte arg för de!!
Men de finns En annan sak jag är ännu argare för!
Mitt snitt är jätte fult!! :'(
Jag har suttit och gråtit nu läänge.. De är TRE centimeter långt men skulle bara vara 5-10 mm långt!!
Är jätte arg och ledsen!
Aja men mamma ska ringa ner till gyn o morrn igen..
Och de har börjat spricka upp oxå..
Och de ser hemskt ut!
Vettifan vad dom har gjort när dom har sytt ihop min navel för den ser absolut Inte ut som förut!!
AAAHHHH!!
Men vi får se hur de blir i morrn, mamma har iallafall tagit kort på de..
Men jag är glad för mamma har fått sitt operationsdatum!! :D
Så äntligen händer de något!!
Hela dagen igår var jag mamma och pappa ute i garaget tillsammans!
Jag och mamma målade bärarmarna och pappa fixade o trixade med bilen!
Hoppas att de blir bra! :D
Sen igår kväll kom Mattias och Elias hit med marängschwiss och chips o öl! :P
Sen kom Jenny hit och allra sist kom Smajlas hit han gick hemifrån!! ;D
Hahah de va mysigt och så sen gick jag och lade mig :))
Hade ont i morrse när jag vaknade.. Inte kul.. Sen åkte jag och mamma te stan och gick på apoteket och så! :)
Skööönt att komma hemifrån!
Men i morrn SKA jag te skolan! :D
Sen får jag se om jag ska gå på Friskis och Svettis! Om jag vågar de för snittet..
Pappa ska med då iallafall, kanske Elias och kanske min mostre Erica! :D
Men nu ska jag och mamma laga mat!! :D




Tog korten alldeles nyss :DD

Pöss pöss <33












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0