Det blev nya skor! :D

Chacha bloggen! :D

Idag har jag ställt in farmors skåp i mitt klädrum! :D
Jag och mamma har fixat!
Sen kom pappa hem på lunchen och hjälpte oss lite med att flytta skåpet! :D
Sen så gjorde jag mig i ordning och åkte med pappa te stan!
Sen så åkte vi ner te stan och in på Inter sport och köpte skor! :D
Pappa köpte ett par nya gympaskor och jag med! :)
Sen så åkte jag och pappa till Friskis och Svettis och köpte våra medlemskort! :D
Men nu i helgen så ska Elias åka in och köpa ett kort oxå ;)
Så jag, pappa och Elias ska gympa! ;D
Ska bli as kul! :D
Och snart är de måndag och Äntligen dags för operation, eller undersökning..


Mina nya skor!! ;) <33 Lööv them!!! <33

Pöss <33



Kommentarer
Postat av: izabella <3

:-) tycker du jag ska köpa dom också och börja på friskis och svettis ! <33

2011-03-04 @ 21:19:28
Postat av: ttickan

Hejj gumman! Asså jag går på friskis och svettis för att kunna umgås med pappa liksom.. Så de är våran grej.. Och som sagt du om någon borde veta att jag tycker inte om när folk härmas.. Så jag vet inte, men du får köpa dom om du vill men jag gillar inte när folk härmas eller så :p pöss älskar dej! <3333

2011-03-05 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0