Bones sen sova :p

Hejj hopp! :D

Har vart ute i garaget och målat ett till hjulhus nu ikväll :)
Faan vad det luktar efter ett tag när man suttit där! :p
Men de gick bra! :D
Sen gick jag in och packade min väska för i morrn för då har vi gympa!
Sen så gick jag i duschen och så :)
Och nu sitter jag framför datorn och ser på Bones samtidigt! :D
Men pappa är ute i garaget med Ulfen och håller på med rallybilen och fixar..
Så jag ser på Bones själv..
Inte så kul men vad ska jag göra då? Har inte så mycket val :)
Så i morrn ska jag te skolan och va med på gympan så gott jag kan.. Vill ju inte öppna upp snittet ännu mera än vad de redan är..
Men efter Bones tror jag att jag ska sova, om de inte är något bra på tv..
Kanske ska måla naglarna :p Har inget att göra..



Pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0