AAAJJJJJJEE!!!!!!! :'(

Hello bloggen!

Har fett ont i magen.. Barnsköterskan undrade om jag inte skulle sova kvar igår på barn! :o
Men jag sa nejj.. Ville ju åka hem! Men jag bara spydde, spydde och spydde igår på barnavd..
De va inte kul men de var för att jag hade fått morfin när jag låg på uppvak..
Men allt gick bra..
Har skit ont idag bara!! :'( Är hemma från skolan..
Men de dom hittade var...
Endometrios..
Jag hade gammal ärrvävnad på min livmoder..
Inte kul..
Men vi ska börja behandla de snart, för ju tidigare det behandlas desto bättre blir framtiden med den här sjukdomen såklart :)
Så jag är glad iallafall! :D
Men nu ska jag försöka äta och se om jag får behålla de!!



Ps. Hör av dig om du vill veta mera eller om du vill höra mera hur jag mår!

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0