Tidig morgon, Fan midsommar ju! :D

Godmorgon! :DD

Idag är de midsommarafton! :D
Fan vad nice, hoppas alla ska hitta på något! Så alla får ha kul idag! :D
Men kom ihåg att dricka varannan vatten så håller du kollen! ;)
Haha eller skippa de o så vet du inte vart du vaknar i morrn? x)
Haha, jag ska vara med familjen nere i väskinde hos min moster Erica! :D
Vi ska dit vid ett typ, för vi ska äta midsommarmat, sen ska vi åka till lickers och dansa runt midsommarstången! :) Sen ska vi åka hem te Erica igen och grilla lite och käka :)
Sen vet jag inte vad de blir för efterrätt :)) Suprise! ;)

Men jag har ännu jätte ont i huvudet, har haft de i någon vecka..
Känns inte så kul precis..
Men de får jag ta idag, så får man hoppas på att morgondagen är bättre! :DD

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0