Ojj ojj ojj! :o

Hejj hopp bloggisar! :D

Vill bara börja med att säga förlåt för att jag inte bloggat på sex hela dagar! :o
Men i måndags morrse så åkte jag till båten för vi skulle på klassresa och jag kom inte hem förens tisdagsnatt! :))
Vi hade iallafall jätte kul på klassresan, de va skit roligt på Grönan, men mindre kul på Riksdagen :p Men de va kul att gå på stan efter det oxå :)

Och på onsdagen gick vi i skolan på eftermiddagen och efter de så åkte jag hem och packade min väska och drog med Jacob hem! :) Sen sov jag där över natten, och på torsdagen följde både Jacob o André med mig hem och så sov dom här den natten! :)
Och igår var vi och grillade nere vid Erica :) Och de var mysigt! :D

Och mommo har kommit hem från sjukhuset och hon kom hem idag! :)
Men i tisdags kom hon hem från karolinska och va på lassis i några dagar :)

Och jag har varit på stan idag lite och kollat :) Och juste köpte lite kläder i stockholm :)
Bilder kan jag lägga in i morrn eller något! :DD

Pöss pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0