Het dag!

Hejj!! :D

Idag har de varit varmt och en konstig dag..
Har inte så mycket att säga har lite hemlisar men inget jag kan dela med mig av ;) Dom handlar bara om mig så de delar jag inte med mig av om jag inte är stentrött ;D som några redan vet! ;*
tihih.. oppsii!
Jaja de är iallafall något som är fel, vi har typ ingen mottagning här hemma på mobilerna?! :o fett sjukt.. så de är nog något oväder pågång..

Den här veckan ser ut såhär:

Onsdag: vanlig dag i skolan..
Torsdag: Grilla på kvällen med klassen! :)
Fredag: STUDENTEN! :D se på jacob o många flera!
Lördag: Ut te jacob på student bjudning! :)
Söndag: inget speciellt :p

Så de är resten av veckan! :)

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0