Hel roliga dagar! :D

Helloo! :D

Igår hade jag en underbar dag med selma, robin o elias! :D
Vi var och badade i Follingbo brottet, de va lite kallt men skönt ändå för att de var så varmt! :)
Sen när jag o selma kom hem te henne så märkte vi hur mycket vi hade brännt oss! :o
Men efter vi da smörjt in oss med body lotion, och bytte lite kläder och fixade oss, sen gick vi och åt på Sunes Elefant, och vi åt kebabtallrik! :D De va as gött! ;D
Sen så drog vi te Miranda o Matild och pratade lite med dom, sen stack vi och hyrde film :)
Virgin Movie och Piranha! :D
Virgin Movie hade jag tydligen sett förut, den är sjukt konstig :p
Men Piranha är lite läskig! :o Haha usch jag ville inte bada idag när vi var vid brottet igen! ;o
Filmen va så äcklig..
Men idag som sagt har vi vart och badat oxå, och robin kom dit efter en stund :)
Så de va kul o mysigt! :D

Och nu när jag kom hem så hade jag brännt mig ännu mera! :oo

Haha bloggar mera sen! :DD



PÖSS PÖSS <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0