Härlig helg! :D

Hejjsan! :DD

I fredags var jag ocg såg på studenten! :) Och de va kul!
Och igår så hade jacob sin student bjudning! :D
De va skit kul, och jag sov kar hos honom :) men de jobbigaste är att alla tror att vi är tsm fast vi inte är de.. man kan väl vara kompisar eller hur?!
Ska ännu lägga in bilder på datan, på studenten och massa annat! :D
Nu tänker jag dra vad som händer i veckan!

Måndag: Skolan, sen till Dicks guld o silver för att se om jag kan ta ur mina öronhängen.
Tisdag: Skolan, inget speciellt, sen till brojesus!
Onsdag: Balen! :)) jätte kul! <3
Torsdag: Skolavslutning! :D Inte så kul egentligen kommer sakna klassen!! :''((((
Fredag: Åka te fastlandet! På rally! ;)
Lördag: Rally!! :DD
Söndag: Vi kommer hem från rallyt, och jag fyller år dagen efter! ;)))

De va min vecka! :D
Nu ska jag svara alla som skriver till mig på msn o fb! :DD

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0