Godmorgon! :D

Helloo! :D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Ville hitta på något med jacob men han kunde inte :(
Lite tråkigt, så jag har inget att göra idag :(
Men jag ska väl sola här hemma då istället för att inte göra något..
Vill bara göra något.. Men vill inte alltid vara den som hör av mig till folk o fråga vad dom ska göra idag, jag ska väl för fan inte alltid behöva höra av mig, de ska alla mina andra kompisar kunna göra oxå, allt ska väl inte hänga på mig eller? :o
Lite jobbigt är de ibland faktiskt..
Ville typ åka till något brott eller någonstans och sola men så man kan ta ettt snbbdopp oxå kanske! ;) men ingen hör av sig så jag är trött på allt nu bara :(

Och så har jag haft en hemsk natt! Jag hade jätte ont inatt, men jag gick upp en stund men de hjälpte inte heller, och de var vid tjugo i fyra i morrse.. Och jag gick och lade mig vir typ ett.. Så jag hade inte sovit så mycket.. Och sen så har en fluga irriterat mig HELA jävla natten och de är inte roligt, vad man blir arg asså! x)
Så jag är typ svin trött nu oxå o orkar typ inte göra något :p Men jag vill hitta på något men aja så är de väl :p inte kul bara..



Så nu sitter jag här i soffan i bh, utan band och i ett par korta shorts! ;)
och ska väl ut o sola nu tror jag! ;)

Pöss pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0