Dagen blev konstig?..

hejj hopp alla bloggisar! :DDDD

Idag har jag inte varit i skolan har haft så satans ont i magen! :'((
De har varit hemskt.. Men jag vert varför jag har haft ont, får tagga ner lite ;)
Haha, men jag har varit vid Dick idag! Och jag fick ta ur mina öronhängen!!! :DDD
De hade läkt fint och jag fick gå o köpa ett par äkta silver öronhängen för jag fick inte ha något annat just nu. Så de blev bra! :D
Sen så var vi vid monika o hämtade papiljotter till mitt hår tills på onsdag till avslutningsmiddagen! :) Så att mitt hår kan bli fiint! :D
Och sen så åkte vi hem..
Och i morrn ska jag te skolan och då ska vi te södervärn och göra något vet inte vad riktigt :p
Och sen ska jag te Rolf på eftermiddagen och få behandling!
Och sen kanske Jacob kommer hit och sover här, han har ju tagit studenten och ska jobba med pappa på onsdag, så jag tyckete att han kunde sova här.. Men han hade mycket att göra i morrn så vi får väl se vad som händer ://




Jaag! ;D <3

Nu ska jag dra! Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0