Vilken snurrig dag!!

Heej! :)

Idag har jag varit på stan med mamma o Nova! :)
De har varit lite snurrigt bara!
Först så åkte vi hem te mommo, hennes socker var lågt..
Sen så åkte vi te Willys o handlade, jag o Nova åt korv medans mamma handlade! :)
Sen så åkte ner på stan, bland alla badjävlar!!!!!!! -.-'
Så först gick vi te HM skulle kolla bikini men hittade ingen..
Sen gick vi på systemet och handlade åt mommo o Erica! :)))
Sen så gick vi till lekstugan och handlade present till Nellie! :) Tills i morrn..
Sen gick vi till bilen igen, och sen åkte vi till mommo igen!
Sen åkte vi på Linds :)
Sen så släppte mamma av mig hemma o sen körde hon hem Nova..
Mamma får ju låna Ericas bil!
Sen åkte mamma hem och då hade jag lagat mat! :D Vad jag är duktig! :DD
Sen åkte vi o hämtade Erica igen o körde henne till Vall..
Och påvägen dit var de hästar på vägen tre st.. Så vi gick ur bilen och knackade på en dörr och de var deras hästar.. Så dom fick gå o hämta dom, dom vandrade ju runt på vägen hallå?! :o
Sen åkte vi hem igen, och jag slog in Nellies presenter! :D

Pöss pöss// ttickan <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0