Växjö :)

Hello! Bloggisarna ;)

Sitter här i bilen på väntan att pappa o anna ska komma tillbaka från rekningen..
Har inte så mycket att göra just nu bara o de är lite tråkigt :P
Haha båt färden gick bra iallafall! :D
Fast i slutet var de en kille som satt vid ett bord och såg på film och han hade sladden in i väggutaget och de gick ett gammalt par där vid sladden och såg inte den och råkte rycka ur den med foten, dom var typ åttio..
Han killen ba: vafan?!?!?
Och gubben: ojj förlåt de va inte meningen!
Killen: men vafan du får väl förfan se med ögonen!? Du får ju se vartfan du går!?

Haha jävla kille vad var de att bli sur för? de varj ju bara en film se färdigt den när du kommer hem förfan? :p jävla mes alltså, de var ett gammalt par o dom såg liksom inte bra..

Usch vad jag hatar sånt folk, de är ju inte kul..

Men jag har inte så kul nu, men jag bloggar kanske mera sen när jag kommer till lägenheten vi ska bo i inatt! :)



Pöss pöss mina bloggisar! :DD <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0