Tv´n en sann vän! ;D

Tv är just nu min sanna vän! ;p
Mamma o pappa sover och jag sitter här själv :p
Jag sov en stund förut, var så trött hade inte fått sova mycket nu i nättras :(

Men på onsdag ska jag inte vara med Iza, jag ska vara med Bumbi! ;D
haha roligt, de kommer säkert bli kul, men jag är lika nervös som vanligt! ;o
Inte så kul att gå o vara nervös hela tiden, bara för att vara med en kille liksom! ;)
Men de är min kramkompis och vi brukar inte träffas själva så, mest på rally eller så! :)
Så de är annorlunda när man är själva, vad fan ska man hitta på vad ska man prata om?! ;o
Dålig fantasi! (eller) ;D


Sötnosen! ;D <3

Haha men nu ska jag se vidare på tv, bloggar kanske mera sen eller i morrn vi får väl se! :D
Undrar vad man ska hitta på i morrn bara? ;o

Pöss pöss// ttickan <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0