Trevligt! :D

Heejjsan! :D

De har varit en mysig kväll ikväll iallafall! :D
Har inte träffat stoffe förut, jo när jag var två typ :p..
Men jag har aldrig träffat hans flickvän Cathlin (stavning) Haha :)
Men hon var en underbar tjej, hur trevlig som helst asså! :D
Och de var ju klart stoffe oxå! :D
Haha hoppas att jag träffar dom snart igen! :D
De är ju en bit te Göteborg liksom :P
Haha..
Men nu när jag kom hem så har de inte hänt något speciellt..
Har tråkigt, sitter uppe själv som vanligt! -.-'
Men pappa ska ju jobba i morrn så..

Yes box! :D
Men jag har inte så mycket att skriva faktiskt :p

Så jag bloggar nog mera i morrn tror jag! :DD

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0