Tråkigt väder..

Hellu! :)

Eller godmorgon kanske man ska säga? :D
Jaa idag händer de inget vad jag vet iallafall.. Har inte bestämt något med någon, men de är ju inte så fint väder ute asså :(
Hoppas de blir bättre, men de tror jag inte!
Men vi får väl se vad som händer sen! :)

Och i helgen så åker jag iväg på Rally, på fredagen och kommer hem på lördagen som tur va! :)
Annars hade de varit på söndagen, och de är inte så kul att vara iväg hela helgen..
Men de ska bli kul att åka på rally! :DDD
Pappa hade ingen service så jag o mamma fick åka med! :)
Och idag ska vi åka ner till Väskinde skrintryckeri! :) Och kolla på lite saker! ;)
Jag och mamma ska se likadan ut! :DD

Jag sörjer dom som har dött i Norge! Ingen kul händelse, att de finns sånna hemska människor, de är inte klokt alls!! huu fy fan rent ut sagt!!



Jag vet att hålla en tyst minut för Norge inte hjälper dom som har dött, men de visar att vi angagerar oss i Norge och att vi bryr oss om när de händer något i ett annat land!
Och att dom anhöriga har folk som bryr sig och så! <3

Pöss pöss// ttickan<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0